tag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post4961245401422799308..comments2024-03-02T19:31:16.072+02:00Comments on Μαθηματικά + Λογοτεχνία : ΔΑΣΚΑΛΕ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΥΣ ΔΕΝ ΕΚΡΑΤΕΙΣ!Katerina Kalfopoulouhttp://www.blogger.com/profile/11834357055855634435noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-16056765428199670282010-02-05T13:44:41.801+02:002010-02-05T13:44:41.801+02:00Γεια σου Αστέριε!
Σου βγάζω το καπέλο! Κι εγώ αυτ...Γεια σου Αστέριε!<br /><br />Σου βγάζω το καπέλο! Κι εγώ αυτής της άποψης είμαι και την τηρώ στην πράξη.<br />Πιστεύω δηλαδή πως δεν πρέπει, για όποιους λόγους σκοπιμότητας, να βελτιώνουμε την εικόνα των μαθητών (που ούτως ή άλλως τη βελτιώνουμε) σε βαθμό τέτοιο, ώστε να τους δημιουργούμε αυταπάτες...<br /> <br />Δυστυχώς όμως για ποικίλους λόγους είναι αυτό που επικρατεί κατά κόρον και, επιμένω,Κατερίναhttp://www.mathandliterarure.blogspot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-70461180180787075812010-02-05T13:15:07.797+02:002010-02-05T13:15:07.797+02:00Καλημέρα Κατερίνα
Πολύ αντιπροσωπευτικό το διήγημα...Καλημέρα Κατερίνα<br />Πολύ αντιπροσωπευτικό το διήγημα του Ι.Κονδυλάκη και οι ανησυχίες ..ενός εκπαιδευτικού παραμένουν μέχρι και σήμερα...δυστυχώς ανησυχίες !!Και για του λόγου το αληθές σήμερα είχα εξέταση στο ΙΕΚ και παραθέτω το παρακάτω απόσπασμα διαλόγου για να δούμε τι σημαίνει ανυσηχία εκπαιδευτικού...<br />"Συνάδελφε το γραπτό δεν είναι ούτε για 2(με 'αριστα το 10 ).."<br Αστέριος Δαμουλάςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-22741597468014051122010-02-05T11:04:33.196+02:002010-02-05T11:04:33.196+02:00καλημέρα Χριστίνα Ζ!
Μόλις βγήκα από ένα τμήμα τη...καλημέρα Χριστίνα Ζ!<br /><br />Μόλις βγήκα από ένα τμήμα της Β'( που κατά κοινή ομολογία είναι "δύσκολο" ), όπου έκανα την παράγραφο 2.3 στην Άλγεβρα και - μετά το πρώτο δεκάλεπτο - έγραφαν και συμμετείχαν όλοι!<br />ΟΛΟΙ!!! Καταλαβαίνεις με τι χαμόγελο βγήκα από την τάξη... Όμως μέχρι να ξεκινήσει να λειτουργεί η ...ολομέλεια, η μόνη μου επικοινωνία ήταν με τον Μανούσο και τη Κατερίναhttp://www.mathandliterature.blogspot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-55005008807101390682010-02-05T08:27:16.103+02:002010-02-05T08:27:16.103+02:00Εξάλλου οι Μανούσοι λείπουν πια από τις σημερινές ...Εξάλλου οι Μανούσοι λείπουν πια από τις σημερινές τάξεις - για να δικαιολογήσουμε κι εμείς τις γνώσεις μας και να μην ξεχάσουμε όσα ξέρουμε...Χριστίνα Ζnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-36838700905535725872010-02-05T08:25:38.816+02:002010-02-05T08:25:38.816+02:00Εγώ πάντως είμαι της άποψης ότι πιο καλά μαθαίνουμ...Εγώ πάντως είμαι της άποψης ότι πιο καλά μαθαίνουμε με χαρά και παιχνίδι παρά με εκφοβισμό και απειλές. Είναι πολύ απλό και αφελές να αναφερόμαστε σε άλλες εποχές και σε άλλους μαθητές και να τα θεωρούμε μία μέθοδο αποτελεσματική με την πάροδο τόσων χρόνων που απαλύνουν τις εντυπώσεις, αλλά τόσα χρόνια τέτοιων "εξαιρετικών παιδαγωγικών μεθόδων" πήγαν την παιδεία πίσω, ενώ έχουμε και Χριστίνα Ζnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-15721516385431613002010-02-04T23:49:29.536+02:002010-02-04T23:49:29.536+02:00Πολύ ωραίο απόσπασμα.
Το θέμα είναι βέβαια να μπορ...Πολύ ωραίο απόσπασμα.<br />Το θέμα είναι βέβαια να μπορεί κανείς και να διαβάζει και να ζει, είναι φορές που αυτά τα δυο δεν πάνε μαζί. Να γιατί χρειάζεται κι ο χειμώνας, χώρια που χωρίς αυτόν δεν έχει νόημα κι η άνοιξη.<br />Και τώρα που λες για βιτσιές και παλαμιές, είχα φάει κι εγώ τις δικές μου. Όχι πολλές, αλλά μου μείνανε. Φυσικά δεν μ' έκαναν καλύτερο μαθητή, αλλά μια και τις είχα Ρακάδικοhttps://www.blogger.com/profile/10183406910518553107noreply@blogger.com