tag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post7706963188652714703..comments2024-03-02T19:31:16.072+02:00Comments on Μαθηματικά + Λογοτεχνία : Η αβάσταχτη ... ελαφρότητα της Ευκλείδειας Γεωμετρίας, στο Καλαμαρί!Katerina Kalfopoulouhttp://www.blogger.com/profile/11834357055855634435noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-58858261427564085852014-02-27T15:42:28.915+02:002014-02-27T15:42:28.915+02:00Σας ευχαριστώ για το σχόλιο.
Ίσως είναι ευκαιρία ...Σας ευχαριστώ για το σχόλιο.<br /><br />Ίσως είναι ευκαιρία να κάνετε μια βόλτα στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο στις 15 Μαρτίου!Katerina Kalfopoulouhttps://www.blogger.com/profile/11834357055855634435noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-52027513134353221822014-02-27T15:38:31.429+02:002014-02-27T15:38:31.429+02:00Νομίζω ότι το πρόβλημα ξεκινά απο το γυμνάσιο που ...Νομίζω ότι το πρόβλημα ξεκινά απο το γυμνάσιο που η γεωμετρία δεν διδάσκεται μεθοδικά και η ύλη δεν είναι σωστά κατανεμημένη και στις τρεις τάξεις.Τα περισσότερα παιδιά δεν είναι προπονημένα να σκέφτονται και να κατανοούν μια εκφώνηση ,ένα σχήμα, γενικά αυτό που διαβάζουν.Δεν συζητώ να κάνουν ένα σχήμα.Οπότε στο λύκειο γίνονται όλα ένα βουνό. Τα παιδια τότε,και να έχουν την διάθεση, δεν μπορούν Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-53961634990391169992014-02-27T08:04:59.063+02:002014-02-27T08:04:59.063+02:00Συμφωνώ και για την τεχνολογία και για την αρχή τη...Συμφωνώ και για την τεχνολογία και για την αρχή της "ήσσονος προσπάθειας". Πολλοί έξυπνοι μαθητές το λένε ξεκάθαρα, "διάλεξα θεωρητική επειδή δεν έχει πολλή δουλειά". Συγκεκριμένα μου το λέει συχνά ο Γιώργος στο Β3, που ενώ είναι θεωρητική λύνει πολύ γρήγορα και τις ασκήσεις της Άλγεβρας και της Γεωμετρίας... <br />Επίσης, Δαμιανέ, αυτή η μάστιμα της υψηλής βαθμολογίας έχει Katerina Kalfopoulouhttps://www.blogger.com/profile/11834357055855634435noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-44368145413433066752014-02-27T08:01:11.763+02:002014-02-27T08:01:11.763+02:00Ανδρέα, σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο.
Δεν το εί...Ανδρέα, σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο.<br />Δεν το είχα σκεφτεί έτσι. Φυσικά δεν μπορώ να ελέγξω άμεσα πως θα αντιδρούσαν οι μαθητές αν έκανα αντιμετάθεση των θεμάτων 2 και 3, αλλά θα το δοκιμάσω του χρόνου με τη σειρά που προτείνεις.<br />Δεν έχεις και άδικο σ' αυτό που λες, όταν κάτι τους φαίνεται εύκολο πελαγώνουν... Πρόσφατα μάλιστα διάβασα στο fb μια κωμική πλην αληθή ρήση: "Katerina Kalfopoulouhttps://www.blogger.com/profile/11834357055855634435noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-78643071184739436032014-02-27T07:50:32.040+02:002014-02-27T07:50:32.040+02:00Σίγουρα όσοι διδάσκουμε Γεωμετρία στο Λύκειο συναν...Σίγουρα όσοι διδάσκουμε Γεωμετρία στο Λύκειο συναντούμε καθημερινά τα προβλήματα που όλοι σας περιγράφετε. Ωστόσο, Κατερίνα θα ήθελα να επισημάνω ότι το θέμα 2 δεν είναι και τόσο απλό (ειδικά στον βαθμό που αναφέρεται από τον Δαμιανό). Νομίζω οι μαθητές δυσκολεύονται να χειριστούν προβλήματα με μόνο ένα δεδομένο. Στην πραγματικότητα απαιτεί συνδυαστική σκέψη. Φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι "Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-91769357257673150402014-02-26T22:32:23.742+02:002014-02-26T22:32:23.742+02:00Ειναι εντυπωσιακο, εκπληκτικο και απογοητευτικο οτ...Ειναι εντυπωσιακο, εκπληκτικο και απογοητευτικο οταν σε ενα ευκολο τεστ στο οποιο ενας καλος μαθητης αποφοιτος Α Γυμνασιου θα μπορουσε να γραψει 20 σε λιγοτερο απο 15 λεπτα να πελαγωνουν και να πελαγοδρομουν μαθητες λυκειου...<br />Τα αντιστοιχα παρατηρω και εγω σε αριστουχους μαθητες γυμνασιου που προσθετουν: 5x+3=8x!!!!<br />Επιπολαιοτητα; Αδιαφορια; Βιασυνη; παπαγαλια; <br />Προσωπικα νομιζω Δαμιανόςhttps://www.blogger.com/profile/04173282907743089331noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-41538047311980023932014-02-26T19:07:59.447+02:002014-02-26T19:07:59.447+02:00Αισιόδοξο και ελπιδοφόρο το ότι υπάρχουν ακόμα εκπ...Αισιόδοξο και ελπιδοφόρο το ότι υπάρχουν ακόμα εκπαιδευτικοί που προβληματίζονται για το πώς και αν σκέφτονται τα παιδιά, ανησυχητικό όμως το ότι η πλειονότητα των μαθητών σκέφτεται τόσο επιφανειακά,παρ'όλο που σε γενικές γραμμές είναι πιο εύστροφα από τις προηγούμενες γενιές.Πολύ θα ήθελα να μπορούσα να βρεθώ και εγώ μαζί σας.evahttps://www.blogger.com/profile/16344761480429784891noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-72247367636250093022014-02-26T18:03:30.743+02:002014-02-26T18:03:30.743+02:00E ουί!E ουί!Χριστίνα Ζnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-38974648133592518302014-02-26T07:18:56.256+02:002014-02-26T07:18:56.256+02:00Χριστίνα, συμμερίζομαι τις αγωνίες σου και στεναχω...Χριστίνα, συμμερίζομαι τις αγωνίες σου και στεναχωριέμαι πολύ για τα παιδιά που προσπαθούν, χωρίς ιδιαίτερα καλό αποτέλεσμα... Αφού έγιναν άθυρμα της νέας τεχνολογίας, τώρα ζητάμε να σκέφτονται και να κρίνουν με τον τρόπο που το έκαναν οι προηγούμενες γενιές... Κάτι δεν πάει καλά. <br />Θα τα πούμε από κοντά στη Λέσχη Ανάγνωσης το Σάββατο στις 8 και το επόμενο Σάββατο, στις 15, στο Καλαμαρί, n&#Katerina Kalfopoulouhttps://www.blogger.com/profile/11834357055855634435noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-60789463079249082442014-02-25T23:16:40.099+02:002014-02-25T23:16:40.099+02:00Είναι ασύλληπτο πόσο ρηχή είναι η μνήμη, η κρίση, ...Είναι ασύλληπτο πόσο ρηχή είναι η μνήμη, η κρίση, η σκέψη, ο τρόπος συνδέσεων ή μη συνδέσεων, αυτών των παιδιών… έστω και των ενσυνείδητα διαβασμένων, όπως λες Κατερίνα μου.. είναι απίστευτη η απογοήτευσή μου όταν ξέρω ότι αυτά τα παιδιά μεθαύριο θα είναι οι κολόνες της κοινωνίας μας.. αισθάνομαι απογοήτευση και τρόμο που τόσοι και τόσοι άλλοι που δεν έχουν επαφή με τη σχολική πραγματικότητα, δενΧριστίνα Ζnoreply@blogger.com