tag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post4642096509431339675..comments2024-03-02T19:31:16.072+02:00Comments on Μαθηματικά + Λογοτεχνία : ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΤΙΚΕΤΑ... :)Katerina Kalfopoulouhttp://www.blogger.com/profile/11834357055855634435noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-44082059497486046802013-02-17T22:56:47.935+02:002013-02-17T22:56:47.935+02:00Αυτού του τύπου πρόβλημα, της μη χρήσης κανόνων γε...Αυτού του τύπου πρόβλημα, της μη χρήσης κανόνων γενικώς, την αντιμετωπίζω κι εγώ στους περισσότερους μαθητές της Α' Λυκείου. Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι η περιρέουσα κατάσταση που βιώνουμε και η οποία χαρακτηρίζεται, εδώ και κάτι χρόνια, από την απουσία κανόνων, τύπων, νόμων και γενικά οργάνωσης, έχει λειτουργήσει υποδωρίως στους νεαρούς μαθητές μας κι έχει διαμορφώσει νέου τύπου συνειδήσεις Katerina Kalfopoulouhttps://www.blogger.com/profile/11834357055855634435noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-25553737111750124982013-02-17T22:43:51.569+02:002013-02-17T22:43:51.569+02:00Γεια σου Ονούφριε.
Σε ευχαριστώ και για το σχόλιο...Γεια σου Ονούφριε. <br />Σε ευχαριστώ και για το σχόλιο, αλλά και που μοιράζεσαι μαζί μου τους προβληματισμούς και τις αγωνίες σου. Συμφωνώ πως είναι πολύ δύσκολο <br />να εμπλέξεις τους μαθητές της Γ' Λυκείου στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας... <br />Και είναι τόσο όμορφα και τόσο χρήσιμα όλα αυτά. <br />Τα συναντούν μπροστά τους αργότερα.. :)Katerina Kalfopoulouhttps://www.blogger.com/profile/11834357055855634435noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-89446976052123149602013-02-17T15:16:59.913+02:002013-02-17T15:16:59.913+02:00Είχα μια παρόμοια εμπειρία μ' ένα μέτριο τμήμα...Είχα μια παρόμοια εμπειρία μ' ένα μέτριο τμήμα γ γυμνασίου. Έχουμε φάει αρκετό χρόνο για να μάθουμε παραγοντοποίηση και έχουμε φθάσει στις ρητές παραστάσεις, ως που προχθές διεπίστωσα έκπληκτος ότι οι περισσότεροι για την εξαγωγή κοινού παράγοντα δεν χρησιμοποιούσαν ΜΚΔ αλλά.....διαίσθηση ! Δηλαδή δεν χρησιμοποιούσαν κανόνα αλλά την πρακτική πείρα των ασκήσεων ! Μάλιστα κάποιοι ήσαν λάβροι stratos kouzeleashttps://www.blogger.com/profile/05618746851061406785noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-16634569576946106032013-02-17T10:09:46.203+02:002013-02-17T10:09:46.203+02:00Θυμάμαι όταν δίδαξα πρώτη φορά στατιστική και πιθα...Θυμάμαι όταν δίδαξα πρώτη φορά στατιστική και πιθανότητες. Το μάθημά το παρέδωσα με κάθε μαθηματική αυστηρότητα. Η κατάληξη ήταν ελάχιστοι ανταποκρίνονταν στα προβλήματα. Έφτασα σήμερα στο σημείο να τονίζω ΈΝΤΟΝΑ ότι πρέπει να ζουν την κατάσταση δηλαδή να σκέφτονται ότι είναι εργασία η οποία τους έχει αναθέτεί και πρέπει να την βγάλουν εις πέρας από την αρχή. δηλαδή από την συλλογή πληροφοριών Ονούφριος Τσαμόγλουhttps://www.blogger.com/profile/09928350562614513426noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-5315613750985174672013-02-09T14:38:26.574+02:002013-02-09T14:38:26.574+02:00Ναι, από αυτή τη σκοπιά η Παιδεία τα πάει μια χαρά...Ναι, από αυτή τη σκοπιά η Παιδεία τα πάει μια χαρά.. :(Katerina Kalfopoulouhttps://www.blogger.com/profile/11834357055855634435noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-73997022664859856132013-02-09T14:05:10.317+02:002013-02-09T14:05:10.317+02:00Επομένως, τα αλλότρια σχέδια για "παραγωγή&qu...Επομένως, τα αλλότρια σχέδια για "παραγωγή" αγράμματων και εύκαμπτων (δηλαδή ευέλικτων) ανθρώπων, εργαζομένων και καταναλωτών, σωστά εκτελούνται.. Χριστίνα Ζnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-29222294362686498972013-02-09T10:55:33.441+02:002013-02-09T10:55:33.441+02:00Χριστίνα, νομίζω πως πρέπει να βάλουμε τα κλάματα ...Χριστίνα, νομίζω πως πρέπει να βάλουμε τα κλάματα ομαδικά, με τις σχέσεις αιτιότητας και τις (μαθηματικές) πράξεις των μαθητών!<br /><br />Το Εκπαιδευτικό Σύστημα (και όχι μόνο το δικό μας, όπως αποδεικνύουν οι έρευνες) παράγει ανθρώπους που δεν αντιλαμβάνονται τη διαφορά στον πολλαπλασιασμό του Χ με 0,7 και στον πολλαπλασιασμό του Χ με 1,4 ή 2!!!<br />Και όσοι δεν κατάλαβαν ας δουν τον Katerina Kalfopoulouhttps://www.blogger.com/profile/11834357055855634435noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-68692725685924560732013-02-09T10:08:39.680+02:002013-02-09T10:08:39.680+02:00Η απάντηση που έδωσαν οι μαθητές σου στο τεστ μου ...Η απάντηση που έδωσαν οι μαθητές σου στο τεστ μου θύμισε μια παρόμοια περίπτωση πριν λίγα χρόνια, παιδιού θεωρητικής κατεύθυνσης, στη γεωμετρία Γενικής Παιδείας της Β' Λυκείου, απαντά στην ερώτηση: "είναι ορθογώνιο το τρίγωνο με πλευρές 3, 5, 6;" ως εξής: "Επειδή 3.5.6 = 90, ναι, το τρίγωνο είναι ορθογώνιο". Να γελάσω ή να κλάψω;Χριστίνα Ζnoreply@blogger.com