tag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post6483278245351781128..comments2024-03-02T19:31:16.072+02:00Comments on Μαθηματικά + Λογοτεχνία : Πέντε αx και δέκα βαx!Katerina Kalfopoulouhttp://www.blogger.com/profile/11834357055855634435noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-17500589617730280132018-10-10T23:10:57.982+03:002018-10-10T23:10:57.982+03:00Μπράβο πολύ ενδιαφέρον.Μπράβο πολύ ενδιαφέρον.ΡΑΦΑΗΛ ΑΓΓΕΛΗΣhttps://www.blogger.com/profile/17391704348364925361noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-43262579287365278852018-10-04T08:13:28.358+03:002018-10-04T08:13:28.358+03:00Βασίλη, καλή σου μέρα!
Ναι, μερικά παιδιά το κάνου...Βασίλη, καλή σου μέρα!<br />Ναι, μερικά παιδιά το κάνουν αποκλειστικά και μόνο με αυτόν τον τρόπο. Δεν καταλαβαίνω, ωστόσο, αν το κάνουν μηχανικά ή κατανοούν τον κανόνα πίσω από τη διαδικασία.<br />Δυστυχώς δεν έχουμε όσο χρόνο θα έπρεπε να συζητάμε το κάθετι με το κάθε παιδί. Χθες, όταν επέστρεψα τα γραπτά και αφιέρωσα χρόνο να ακούσω, για ποιο λόγο έκαναν αυτό που είχαν κάνει, αποκαλύφτηκαν Katerina Kalfopoulouhttps://www.blogger.com/profile/11834357055855634435noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-67659133471785684362018-10-04T08:10:22.571+03:002018-10-04T08:10:22.571+03:00Καλή σου μέρα, Απόστολε!
Η μοιρασμένη απελπισία, ...Καλή σου μέρα, Απόστολε! <br />Η μοιρασμένη απελπισία, είναι σαν τη μοιρασμένη λύπη... Μειώνεται! :)<br />Σε ποια τάξη ζήτησες να βρεις τον μέσο όρο;<br /><br />Ένα δυσεπίλυτο πρόβλημα είναι η ασυμφωνία και ανακολουθία της ύλης των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών στα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών. <br /><br />Katerina Kalfopoulouhttps://www.blogger.com/profile/11834357055855634435noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-89967377334445776932018-10-03T22:18:06.560+03:002018-10-03T22:18:06.560+03:00Κατερίνα εξαιρετική η προσέγγισή σου στο θέμα της ...Κατερίνα εξαιρετική η προσέγγισή σου στο θέμα της αναγωγής ομοίων όρων στη β΄ γυμνασίου. Προσωπικά πιστεύω ότι οι μαθητές βάζοντας μαζί τους όμοιους όρους<br />Π.χ. 2x+3x-7x=(2+3-7)x ,εύκολα μπορείς να τους δόσεις να καταλάβουν ότι το άθροισμα των όμοιων όρων προκύπτει με τη βοήθεια της επιμεριστικής ιδιότητας: αβ+αγ+αδ=α(β+γ+δ) κλπ.<br />Βασίλης Ε. Αθανασόπουλος Μαθηματικός Β/θμιας Εκπαίδευσηςhttps://www.blogger.com/profile/06905697772582589559noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-90454312034415289512018-10-03T22:17:53.718+03:002018-10-03T22:17:53.718+03:00Τα αντίστοιχα βιώνω και εγώ στη Φυσική..ειδικά αυτ...Τα αντίστοιχα βιώνω και εγώ στη Φυσική..ειδικά αυτό με τα αυγά μου άρεσε πολύ. Προσπαθώ πολύ να καταλάβουν τα παιδιά πως ΟΛΑ τα μεγέθη στη φύση-και όχι μόνο στη Φυσική- έχουν μονάδα μέτρησης και όχι μόνο μια τιμή. Δεν είναι καθόλου αυτονόητο όμως..Διαπιστώνω επίσης καθημερινά το πολύ κακό επίπεδο σε απλές αριθμητικές πράξεις, κυρίως στη διαίρεση. Σήμερα ζήτησα να βρούν τον μέσο όρο τριών αριθμώνAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/01418341009751270361noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-39480684241461954072018-10-03T21:27:31.316+03:002018-10-03T21:27:31.316+03:00Γιάννη, σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο.
Έχει μεγά...Γιάννη, σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο.<br />Έχει μεγάλη αξία η επικοινωνία των βαθμίδων.<br /><br />Θέλω να προσθέσω κάτι σχετικά με την αναγκαιότητα της "προτελευταίας γραμμής", στην απλοποίηση της αλγεβρικής παράστασης, επειδή το συνέχισα το θέμα στο σχολείο, όταν μπήκα στη Β' Γυμνασίου και τους επέστρεψα τα γραπτά. <br />Ρώτησα αν θεωρούν απαραίτητο να φέρουν δίπλα δίπλα τα x, Katerina Kalfopoulouhttps://www.blogger.com/profile/11834357055855634435noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9192765290697596334.post-52872480572353930102018-10-03T21:12:21.480+03:002018-10-03T21:12:21.480+03:00Αγγίζεις πολλά ενδιαφέροντα θέματα. Θα ξεκινήσω απ...Αγγίζεις πολλά ενδιαφέροντα θέματα. Θα ξεκινήσω από το τέλος. Λάθη σαν κι αυτό όπου άλλαξε το πρόσημο μπορεί να μην οφείλονται σε παρανόηση. Αυτές οι αλγεβρικές παραστάσεις, που σε μας φαίνονται απλές, είναι ιδιαίτερα πολύπλοκες για τα παιδιά. Το πιο πιθανό είναι ότι γέμισε η μνήμη εργασίας του και την πάτησε. Μπορεί βέβαια να οφείλεται και σε παρανόηση αλλά στοιχηματίζω ότι φταίει η μνήμη Γιάννης Μιχαηλίδηςhttps://www.blogger.com/profile/15567542450545984862noreply@blogger.com