ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ-ΑΝΑΦΟΡΕΣ-ΚΡΙΤΙΚΕΣ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
βιβλίων που η θεματική τους άπτεται με τον έναν
ή τον άλλον τρόπο στον ευρύτερο χώρο
των Μαθηματικών, της Λογοτεχνίας, της Φιλοσοφίας
και όχι μόνο...
Προβληματισμοί μέσα κι έξω από τη σχολική τάξη
Θέσεις/αντιθέσεις/ αντιπαραθέσεις με στόχο τις συνθέσεις
:)
Κυριακή 30 Μαρτίου 2014
Η ΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗ ΘΕΑ ΤΟΥ ΤΡΙΩΝΥΜΟΥ
Το κείμενο της εισήγησής μου, από τα Πρακτικά του Συνεδρίου "6η Μαθηματική Εβδομάδα", που διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη από το Παράρτημα Κεντρικής Μακεδονίας της ΕΜΕ, όπως και κάθε Μάρτιο εδώ και έξι χρόνια...
Καλησπερα.Διάβασα με μεγάλη προσοχή την εισήγησή σας η οποία ειναι εξαιρετικα ενδιαφέρουσα.Αν και έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε που δίδαξα και εγώ το τριώνυμο και την εξίσωση β' βαθμού τα συμπεράσματα είναι σχεδόν τα ίδια.Αναρωτιέμαι ,με θλιψη,αν η πολιτεία ενδιαφέρεται για όλα αυτά και αν ναι τι κάνει; Ευχομαι κάποια στιγμή να γίνει κάτι.Θαήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζετε ποιο είναι το ποσοστό των εκπαιδευτικών-μαθηματικών που τους απασχολούν τέτοια θέματα .Πολύ φοβάμαι ότι είναι πολύ λίγοι .Μακάρι να κάνω λάθος.Σας χαιρετώ και σας εύχομαι να συνεχίσετε με τον ίδιο ζήλο .Οι μαθητές σας είναι πολύ τυχεροί που σας έχουν .ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.
Καλησπέρα, είμαι και εγώ μαθητής λυκείου,και ομολογώ ότι μετά το άρθρο σας προσπαθώ να αποφεύγω τη διακρίνουσα όπου μπορώ.Δεν είχα σκεφτεί το είχα σκεφτεί από αυτή την οπτική γωνία το εν λόγο θέμα.Και χρόνο κερδίζω και σκέφτομαι(δηλαδή δεν βρίσκω τις ρίζες μηχανιστικά).Ευχαριστώ
Χαίρομαι που το άρθρο στάθηκε αφορμή να αντιμετωπίσεις κριτικά μια τυπική μηχανιστική συμπεριφορά. Σκεφτόμενος κριτικά θα πετύχεις πολλά. Σου εύχομαι καλή επιτυχία στις εξετάσεις.
Καλησπερα.Διάβασα με μεγάλη προσοχή την εισήγησή σας η οποία ειναι εξαιρετικα ενδιαφέρουσα.Αν και έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε που δίδαξα και εγώ το τριώνυμο και την εξίσωση β' βαθμού τα συμπεράσματα είναι σχεδόν τα ίδια.Αναρωτιέμαι ,με θλιψη,αν η πολιτεία ενδιαφέρεται για όλα αυτά και αν ναι τι κάνει; Ευχομαι κάποια στιγμή να γίνει κάτι.Θαήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζετε ποιο είναι το ποσοστό των εκπαιδευτικών-μαθηματικών που τους απασχολούν τέτοια θέματα .Πολύ φοβάμαι ότι είναι πολύ λίγοι .Μακάρι να κάνω λάθος.Σας χαιρετώ και σας εύχομαι να συνεχίσετε με τον ίδιο ζήλο .Οι μαθητές σας είναι πολύ τυχεροί που σας έχουν .ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα, είμαι και εγώ μαθητής λυκείου,και ομολογώ ότι μετά το άρθρο σας προσπαθώ να αποφεύγω τη διακρίνουσα όπου μπορώ.Δεν είχα σκεφτεί το είχα σκεφτεί από αυτή την οπτική γωνία το εν λόγο θέμα.Και χρόνο κερδίζω και σκέφτομαι(δηλαδή δεν βρίσκω τις ρίζες μηχανιστικά).Ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα μικρό τυπογραφικό λάθος στο παραπάνω.Η σωστή πρόταση είναι:
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είχα σκεφτεί από...
Χαίρομαι που το άρθρο στάθηκε αφορμή να αντιμετωπίσεις κριτικά μια τυπική μηχανιστική συμπεριφορά.
ΔιαγραφήΣκεφτόμενος κριτικά θα πετύχεις πολλά.
Σου εύχομαι καλή επιτυχία στις εξετάσεις.