Δεν λέω πως δεν είναι πολύ τιμητικό να βρίσκουν τη δουλειά σου, να τη δημοσιεύουν και να την αναδημοσιεύουν, ώστε να φαίνεσαι παραέξω και εσύ που δουλεύεις, αλλά και αυτό που κάνεις...
Ούτε λέω πως όταν σου προτείνει κάποιος άγνωστός σου, όπως ο διαχειριστής ενός site, να στέλνεις άρθρα σου για δημοσίευση στη σελίδα του, ώστε να συμμετέχεις κι εσύ στην αφιλοκερδή προσπάθεια που κάνουν κάποιοι άνθρωποι, "που θέλουν να ανακαλύπτουν, να μοιράζονται, να παρουσιάζουν μια ιδέα, μικρή ή μεγάλη, και να συζητούν γύρω από αυτήν. Μια κοινότητα που αρέσκεται να συζητά ό,τι είναι ενδιαφέρον, έξυπνο ή όμορφο σαν τροφή για περαιτέρω σκέψη...", έχει κάποιο μεμπτό σημείο.. Εκτός κι αν όταν λέμε αφιλοκερδώς, δεν εννοούμε αφιλοκερδώς! Ή δεν εννοούμε "αφιλοκερδώς για πάντα", αλλά εννοούμε ότι στο μέλλον κι αφού στο μεταξύ θα έχουν μαζευτεί καμπόσοι με καλές ιδέες που θα τις καταθέτουν δωρεάν για να δημοσιεύονται στη σελίδα, ο διαχειριστής θα πουλά τη σελίδα του για να διαφημίζεται κόσμος! Νομίζω πως σ' αυτό το σημείο ένα μικρό πρόβλημα υπάρχει...
Και να επιστρέψω στη σελίδα από το ΒΗMagazino, της 3η του Απρίλη, στο ΑΝΗΣΥΧΟ ΠΟΝΤΙΚΙ δηλαδή του Ηλία Νικολαΐδη και να του πω κι αυτουνού, μια και το έχει η μέρα σήμερα και τη λέω σε όλους όσους πάνε γυρεύοντας, πως ναι μεν τον ευχαριστώ για την επιλογή του και την προβολή, αλλά θα ήθελα να τον ρωτήσω: γιατί "πηλίκο", βρε αδερφέ; Πώς σου 'ρθε το πηλίκο; Πηλίκο, αν δεν το ξέρετε, λέγεται το αποτέλεσμα της διαίρεσης και η διαίρεση φέρνει διχόνοια και διχασμό και εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο.. Κι άλλα πολλά που τα μάθαμε καλά.
Χάθηκε ως τίτλος το γινόμενο ή το άθροισμα; Τόση δουλειά, τόσο προσπάθεια, που κάνουν κάποιοι δάσκαλοι για να γίνουν πολλά τα δυνατά μυαλά, να πολλαπλασιαστούν, να αθροίσουν τις δυνάμεις τους, να βρούνε λύσεις να δούμε άσπρη μέρα..Τόσα άρθρα, τόσα κείμενα...Πολλά..Γιατί όχι πολλαπλασιασμός, λοιπόν;
Εκτός πια κι αν το "πηλίκο", προέκυψε από την ιδέα της διαχείρισης στα site και "της μοιρασιάς των καλών, μικρών ή μεγάλων, ιδεών".. Αλλά τους "διαχειριστές", δεν ξέρω πια αν θα μπορώ να τους εμπιστεύομαι..
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ-ΑΝΑΦΟΡΕΣ-ΚΡΙΤΙΚΕΣ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ βιβλίων που η θεματική τους άπτεται με τον έναν ή τον άλλον τρόπο στον ευρύτερο χώρο των Μαθηματικών, της Λογοτεχνίας, της Φιλοσοφίας και όχι μόνο... Προβληματισμοί μέσα κι έξω από τη σχολική τάξη Θέσεις/αντιθέσεις/ αντιπαραθέσεις με στόχο τις συνθέσεις :)
Γεια σου Κατερίνα αστέρι! Μα τι φιλενάδα έχω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναστασία, με κάνεις να κοκκινίζω... :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλιά και πολλές καλημέρες!!
Δασκάλα: Πηλίκος δ' εί;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαθητής: Τηλικούτος, ηλίκον σύ οράς.
Δασκάλα: Πότερος δ' αποδώσει μοι τά πορθμεία;
Μαθητής: Ανήσυχος Μυς που κλέφτει τα e-τυρία! :-)
@ Michalis Melidonis
ΑπάντησηΔιαγραφή"Τούτο μέντοι, ό ζητείς, ώ φίλε, αδύνατον."
Αφού ζητήθηκε απάντηση στο ...γιατί "πηλίκο", βρε αδερφέ;..κι εγώ πηλίκο θα διάλεγα για να τονίσω
ΑπάντησηΔιαγραφήπως παρά την ηλικιακή απόσταση και διαίρεση :-)
...μπορεί να ανθοφορεί και κάπου στο Βορρά
ζωντανός ο διάλογος και η αναζήτηση
δασκάλου-μαθητή :-)
Ποτέ δε λέω κάτι στην τύχη
και μανίζω και με τα λεγόμενα αδύνατα...
Καληνύχτα :-)
@Michalis Melidonis
ΑπάντησηΔιαγραφή..εγώ πάλι μανίζω(!) με το "διαίρει και βασίλευε". Καταλαβαίνω το να το κάνουνε οι "βασιλείς" κι οι προύχοντες, που έχουν τα συμφέροντα, μα αν το κάνει κι ο κάθε πικραμένος, τότε "Μήδεν εις το πηλίκο", που πάει να πει πιαστήκαμε κορόιδα!
καληνύχτα και σε σένα και καλό υπόλοιπο!