Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ...


Είναι από μήνυμα που μου προώθησε φίλος-συνάδελφος  και θέλησα να το αναδημοσιεύσω για δυο λόγους. Πρώτον επειδή, προσωπικά έχω πικρή πείρα από τις δικές  μου σπουδές στο ΑΕΙ, γι' αυτό - φύσει αισιόδοξη- θέλω να πιστεύω πως έχουν βελτιωθεί πολύ τα πράγματα από τότε που ήμουν εγώ φοιτήτρια...
Από την άλλη μεταξύ των μελών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, των οποίων το συνολικό ερευνητικό έργο κατατάσσει το Ίδρυμα μεταξύ των 15 καλύτερων πανεπιστημίων διεθνώς, είναι και ο Πέτρος Δελλαπόρτας, ένας εκ των τριών ανθρώπων που δημιούργησαν την Ομάδα ΘΑΛΗΣ + ΦΙΛΟΙ!
Και, όπως λέει η λαϊκή σοφία, αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει :)

Θα είμαι όμως άδικη αν δεν αναφέρω κι έναν τρίτο λόγο για τον οποίον θέλησα να αναδημοσιεύσω το παραπάνω άρθρο.Ο τρίτος λόγος έχει να κάνει με το ερευνητικό έργο του Πανεπιστημίου Πατρών. Κι αυτό επειδή είχα την ευτυχή εμπειρία, στα πλαίσια των σεμιναρίων της Ομάδας ΘΑΛΗΣ + ΦΙΛΟΙ, να παρακολουθήσω την πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία του κου Τάσου Μπούντη, με θέμα "Ένα ταξίδι στα μυστήρια της Φύσης", και να μάθω με ποιον τρόπο η λειτουργία της καρδιάς μας σχετίζεται με τη θεωρία του Χάους, πώς οι ασθενείς που πάσχουν από τη νόσο Πάρκινσον θεραπεύονται με τη μέθοδο του "αποσυντονισμού" κι άλλα τέτοια ενδιαφέροντα κι αξιοθαύμαστα, που απασχολούν το ερευνητικό προσωπικό των ελληνικών πανεπιστημίων, των οποίων αναγνωρίζεται η παγκόσμια εμβέλεια...
Κι άρα, είτε τα παινέψουμε είτε όχι, είναι βέβαιο πως, διαπιστωμένα, στέκονται στο ύψος τους!

2 σχόλια:

  1. Τι να σου πρωτοπώ τώρα....
    Η δική μου εμπειρία απο ελληνικό πανεπιστήμιο είναι πολύ πικρή ακόμα. Σπούδασα Βρετανία, προπτυχιακά και μεταπτυχιακά, και όταν μονομοποιήθηκα σε ελληνικό πανεπιστήμιο με συμβάσεις έκανα και ένα μεταπτυχιακό στην Αθήνα. Τόσο επαγγελματικά όσο και ακαδημαϊκά δεν έχω ξαναζήσει μεγαλύτερη ανοργανωσιά, δολοπλοκία, άχρηστους καθηγητές που πήραν θέσεις με ξαδέλφια-υπουργούς και τα σχετικά... Κρίμα για όσους έχουν αξία εκεί μέσα!

    Ο Θαλής+Φίλοι όμως μου έχουν χαρίσει πανέμορφα απογεύματα διαλέξεων και γνώσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...λυπάμαι για όλα αυτά που περιγράφεις.
    Όχι επειδή τα περιγράφεις, επειδή συμβαίνουν...

    Χαίρομαι που η Ομάδα Θαλής + Φίλοι σου έχει χαρίσει όμορφα απογεύματα διαλέξεων, όπως και σε μένα άλλωστε, όπως και σε πολλούς άλλους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή