Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Μια πολιτική ανάλυση με ορθολογισμό από τον Τεύκρο Μιχαηλίδη...

Αγαπητοί Συνέλληνες…

Του Τεύκρου Μιχαηλίδη.

Αγαπητοί συνέλληνες,
Επιτρέψτε μου, στον ορυμαγδό γνωμών, προτροπών και συνθημάτων που κυκλοφορούν αυτές τις μέρες να προσθέσω και κάποιες δικές μου σκέψεις. Όχι ότι έχω ιππεύσει το καλάμι και πιστεύω ότι μπορώ να επηρεάσω τον οποιονδήποτε, αλλά να: για να μην έχω την Κυριακή το βράδυ την πρόσθετη τύψη ότι μπορούσα να είχα κάνει κάτι και δεν το έκανα.
Το 2009 εκλέξατε πρωθυπουργό τον ΓΑΠ. Ξέρατε ποιος είναι ο ΓΑΠ. Είχε δείξει τον πατριωτισμό του με το σχέδιο Ανάν και τα τσιφτετέλια με τον Τζεμ, είχε δείξει τις ικανότητές του διαλύοντας το υπουργείο παιδείας και αργότερα το υπουργείο εξωτερικών. Όμως του δώσατε 45%. Δικαίωμά σας. Ο κυρίαρχος λαός κλπ.
Πώς σας ανταπέδωσε αυτή τη συντριπτική νίκη ο ΓΑΠ;
Διόρισε στην κυβέρνηση του κηπουρούς του, μια γνωστή του από το γυμναστήριο, κάτι φίλους του από ταβερνάκια και κοσμικές εκδηλώσεις, πρώην γκόμενες δικές του και των αδελφών του και μια κομματική νομενκλατούρα: το Λοβέρδο για να διαλύσει το ΕΣΥ, τον Πάγκαλο για να περιλούσει με χυδαιότητα κάθε αντιφρονούντα, τη Διαμαντοπούλου για να διαλύσει την παιδεία και να αφήσει τα σχολεία χωρίς βιβλία και κυρίως τον Παπακωνσταντίνου για να «πειράξει» τα νούμερα και να αναγκαστεί η Ελλάδα να ενταχθεί στο ΔΝΤ και την τρόικα. Ο ίδιος εκτέλεσε την εντολή για την οποία είχε εκλεγεί και για την οποία αμείβεται ακόμη με δίδακτρα από το Χάρβαρντ: έβαλε τέλος στην ιδέα του αγωγού Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολης.
Πώς ανταποκριθήκατε σε αυτή τη συμπεριφορά; Στις επόμενες δημοτικές και περιφερειακές εκλογές πρασινίσατε το χάρτη. Του δώσατε δημάρχους και περιφερειάρχες που είτε ήταν αμιγώς ΠΑΣΟΚ είτε (Καμίνης, Μπουτάρης, Σγουρός, Τατούλης) παρίσταναν τους ανεξάρτητους, ενώ ξέρατε πολύ καλά τι ήταν. Δυνατός από τα αποτελέσματα των Δημοτικών ο ΓΑΠ συνέχισε να μας σπρώχνει όλο και πιο βαθειά στον όλεθρο.
Όμως αυτό δεν έφτανε. Η ληστεία έπρεπε να προχωρήσει κι άλλο. Ο πρωθυπουργός του 45% εν μια νυκτί αντικαταστάθηκε και με στήριξη του πρώην αντιμνημονιακού Σαμαρά έγινε το «κούρεμα» του χρέους, κούρεμα που όπως αποκαλύπτεται μέρα με τη μέρα, αφορούσε μόνο τις οικονομίες των ναυτικών και των μεταναστών και τα αποθεματικά των ταμείων, των νοσοκομείων, των πανεπιστημίων.
Πώς επιβραβεύσατε το Σαμαρά που από τη μια μέρα στην άλλη έγινε από υπερασπιστής του φτωχού λαού, σημαιοφόρος των τοκογλύφων, των τραπεζιτών και των κορακιών των πλειστηριασμών; Το εκλέξατε πρωθυπουργό, δίνοντάς του μάλιστα και τη δυνατότητα να απαλλάξει τον Βενιζέλο και το ΠΑΣΟΚ από κάθε νομική συνέπεια των πράξεών τους, αφού του ήταν απαραίτητοι για να κυβερνήσει. Τη συνέχεια ελπίζω να τη βλέπετε αφού εξελίσσεται μπροστά στα μάτια σας: απολύσεις, περικοπές μισθών, φόροι μη εισοδήματος, κατασχέσεις, αυτοκτονίες. Τα πρώην άκρα (με τα οποία ο εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσών Καραμανλής – προς τιμήν του – δεν συνομιλούσε) είναι σήμερα υπουργοί, κυβερνητικοί εκπρόσωποι, σύμβουλοι του πρωθυπουργού. Οι πολυλιβανισμένες «ιδιωτικοποιήσεις» (Ενέργκα κλπ) ληστεύουν το κράτος και το Δήμο Αθηναίων ενώ ο Καμίνης και ο Στουρνάρας τους χαρίζουν τα κλεμμένα, επιλέγοντας να μην παραστούν – ούτε καν τυπικά – στη δίκη, όπου τους κατηγορούμενους για απάτη κατά του δημοσίου υπερασπίζεται ο εκπρόσωπος του κυβερνώντος κόμματος.
Αγαπητοί συνέλληνες. Τις επόμενες δύο Κυριακές έχουμε πάλι εκλογές. Μετά έρχονται νέοι φόροι, νέες κατασχέσεις, νέες απολύσεις, νέες αυτοκτονίες.
Καλή ψήφο.

Πηγή:http://tefcrosmichaelides.wordpress.com/2014/05/15/fellow-greeks/ 

14 σχόλια:

  1. Ακουω απο πολλους τις τελευταιες μερες ποσο πολυ θα τους λειψει το σχολειο και ολα αυτα... Δεν θα ειμαι απο αυτους λοιπον, χαιρομαι παρα πολυ που τελειωσαν ολα, τοσο πολυ που κανεις δεν μπορει να καταλαβει (ισως μονο ενα ατομο).. Και χαιρομαι και δεν θελω να ξαναερθουν ποτε στη ζωη μου, ολα αυτα γιατι αυτοι μου προκαλεσαν αυτο το μισος φτανοντας με σε αυτη τη κατασταση.. πολλες ηταν οι μερες που εγινα χαλια και οχι απο το πολυ διαβασμα αλλα κυριως απο την ψυχολογικη πιεση που ασκουνταν σε εμενα και στο καθε παιδι αναλογα. Δεν ειναι ολοι ομως το ιδιο, αλλοι αυτοκτωνουν (οπως αλλωστε εκανε και το παιδι), αλλοι το αντεχουν, και αλλοι απλα φτανουν στο οριο πριν να το κανουν... Χαιρομαι λοιπον, που βγηκα απο ολο αυτον τον ψυχολογικο πολεμο και πλεον χρειαζομαι ατομα να με κανουν να γελαω και να νιωθω ομορφα.. να περναω καλα. Αν το καταφερεουν θα τους ειμαι ευγνωμον. Υπαρχει και ενα κοριτσι, που μαζι του βασανιστηκα ολο αυτον τον καιρο.. Πιστευω οτι μια μερα ακομα να κρατουσε ολο αυτο το παραμυθι θα ειμασταν τελειωμενοι, αν δεν ειμαστε ηδη.. Δεν θα μου λειψουν καθολου λοιπον, ολα αυτα τα κλαματα, οι τσακομοι, η προσπαθεια που χρειαστηκε να κανω, που μπορει να μην ηταν αρκετη για καποιους αλλα για εμενα ηταν τεραστια... λυπαμαι που θα το πω ετσι ωμα, αλλα αι στο διαολο ρε Ελλαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειλικρινά λυπάμαι για το τόσο άσκημο βίωμά σου κατά τη διάρκεια της μαθητικής σου θητείας και σου εύχομαι ολόψυχα να είναι στο εξής οι συνθήκες της ζωής σου πιο κοντά σε αυτό που πιστεύεις ότι έχεις ανάγκη.
    Έχω όμως μια απορία: τι σε έκανε να καταγράψεις στο δικό μου ιστολόγιο όλες αυτές τις αρνητικές σου εμπειρίες και σκέψεις;
    Σε βοήθησε τουλάχιστον η ενέργεια αυτή να νιώσεις κάπως καλύτερα; Το ελπίζω και το εύχομαι.

    Καλή δύναμη και καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ερωτηση αυτη με προβληματισε αρκετα.. πολυ ευλογη απορια αλλα φοβαμαι πως δεν εχω μια απαντηση που να εξηγει το γιατι. Φανταζομαι επειδη θεωρισα οτι θα ηταν καλυτερα να το βγαλω και να το δειτε εσεις...

      Διαγραφή
    2. Καλά έκανες και το έβγαλες. Να βγάζεις ό,τι σε βαραίνει, μέχρι που να νιώθεις κάπως ανάλαφρος και πιο αισιόδοξος. :)
      Υπάρχουν τεχνικές για αυτό, που δυστυχώς δεν διδάσκονται στο σχολείο.
      Επίσης στο σχολείο δεν διδάσκεται το ό,τι είναι πολλές οι
      φορές που δεν έχουμε απάντηση σε κάποιο ερώτημα. Αντιθέτως καλλιεργείται γενικώς η εντύπωση πως κάθε ερώτηση έχει μια (και ίσως μόνο μια...) σωστή απάντηση.
      Και βέβαια δεν είναι έτσι.Οπότε το βρίσκω μια χαρά που δεν μπορείς να εξηγήσεις γιατί διάλεξες το ιστολόγιό μου για εκτόνωση. Χαίρομαι πάντως αν μπόρεσα, έστω κι έτσι, να βοηθήσω. Εδώ θα είμαι, σε περίπτωση που χρειαστείς κάτι που περνάει από το χέρι μου.

      Διαγραφή
  3. Κατερίνα, πασχίζεις για ένα πολύ συγκεκριμένο ήθος κι αυτό γίνεται φανερό, σχεδόν σε κάθε σου ανάρτηση. Ίσως αυτό να διέκρινε ο μαθητής, που αποφάσισε να σε χρησιμοποιήσει ως δίαυλο έκφρασης. Φυσικά, είναι τιμή.

    Αλλά και κάτι ακόμα. Είναι φανερό πως αποφεύγεις τα πολιτικά σχόλια κι ωστόσο η τελευταία σου ανάρτηση είναι ξεκάθαρα πολιτική. Να υποθέσω πως έχεις φτάσει κι εσύ στο αμην με όσα βιώνεις και βλέπεις να βιώνουν οι άνθρωποι γύρω σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Τηλέμαχε!
      Ναι, ακριβώς όπως το λες είναι. Όσα βιώνουμε με έχουν φτάσει
      στο αμήν, σε βαθμό που σχεδόν έχω χάσει τη διάθεσή μου για γράψιμο σ' αυτό το blog. Ελπίζω να την ξαναβρώ.

      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για την εμψύχωση γενικότερα. [Με βοηθάει προς αυτήν την κατεύθυνση :) ]

      Διαγραφή
    2. Κατερίνα, αυτή η εξυπναδιά είναι ψευδώνυμο. :) Είμαι ο Αντώνης Κόλλας, που πρόσφατα με δέχτηκες και στο FB.

      Λοιπόν, σφίξε τα δόντια γιατί τώρα χρειάζεται η Παιδεία, περισσότερο από ποτέ, ανθρώπους που ενδιεφέρονται κι έχουν ήθος σε αυτό που κάνουν. Το καλό με τη γραφειοκρατία είναι ότι σε κάποιο βαθμό, επειδή είναι ηλίθια, μπορεί να ντιμπλαριστεί μέσα στο σχολείο. Σε καποιο βαθμό πάντα. Για μας, στα φροντιστήρια πιο δύσκολο. Είναι κρίμα, που βρίσκεσαι Θεσσαλονική, γιατί θα ήθελα πολύ να συζητήσω τη γνώμη σου για ένα σωρό πράγματα. Προς το παρόν, είμαι σε αναζήτηση ιδεών και ανθρώπων μήπως δημιουργήσουμε ένα ξεχωριστό "ιδιωτικό" χώρο, στον οποίο να εργάζομαστε με αξιοπρεπεία, υπηρετώντας εκείνο ακριβώς που χάνεται. Ο επιστημονικός σκοταδισμός γιγαντώνεται μέρα με την ημέρα. Ποιος θαρρείς θα παλέψει γι' αυτό; Οι ακαδημαϊκοί ή οι πολιτικοί; Γι' αυτό στεναχωριέμαι διπλά κάθε φορά που βλέπω ανθρώπους οριακά έτοιμους να πισωπατήσουν. Γιατί (εγωιστικό αυτό) χάνω κι εγώ τα δικά μου ερείσματα.

      Κατερίνα, ποτέ δεν μπορεί να γνωρίζει κανείς πότε, ποιον και ποια κουβέντα του έχει επηρεάσει. Κι έτσι καμιά φορά βρισκόμαστε "φορτωμένοι" με ηθικά "χρέη", τα οποία μας δεσμεύουν στη συνέχιση ενός αγώνα. Εγώ, πάλι, επιμένω ότι τέτοια χρέη είναι πολύ γλυκά. :)

      Εύχομαι να συνεχίσεις. Όχι ντε και σώνει το blog, αλλά αυτό που κάνεις. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  4. Σχεδόν καθημερινά μπαίνω στο blog μήπως και υπάρχει κάποια καινούργια ανάρτηση. Ελπίζω να μην σταματήσει αυτή η υπέροχη προσπάθεια και να ξαναβρείτε την έμπνευσή σας μέσα στο καλοκαίρι.

    Ένας μαθηματικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπτωματικά σήμερα, διαβάζοντας ένα κείμενο του Μπόρχες με τίτλο "Διάλογος για ένα διάλογο", σκέφτηκα προς στιγμή να κάνω μια ανάρτηση. Συγκεκριμένα σκέφτηκα να κάνω την τελευταία ανάρτηση και να κλείσω το ιστολόγιο. Μετά καταπιάστηκα με άλλα πράγματα, οπότε διαβάζοντας τώρα το σχόλιό σας, χαίρομαι πραγματικά πολύ που δεν την έκανα την ανάρτηση.

      Σας ευχαριστώ πολύ που μου αποκαλύπτετε τη σχεδόν καθημερινή σας επίσκεψη στο blog. Είναι όντως εμψυχωτικό. :)
      Θα επανέλθω. Να είσαστε καλά.

      Προς το παρόν καλό καλοκαίρι και καλή ξεκούραση σε όλους μας.

      Διαγραφή
    2. Πραγματικά διαισθάνθηκα το τι πάει να συμβεί και έκρινα πως ήταν η κατάλληλη στιγμή για να στείλω το πρώτο μου σχόλιο στο blog. Φαντάζομαι θα υπάρχουν πολλοί σαν και εμένα που δεν τόλμησαν μέχρι στιγμής ή περιμένουν να κάνουν την εμφάνισή τους σε κάποια άλλη περίεργη φάση. Καλό καλοκαίρι λοιπόν και εις το επανιδείν.

      Διαγραφή
    3. Μαθηματική τηλεπάθεια!?
      Ειλικρινά σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
      Εις το επανιδείν.

      Διαγραφή
  5. Γειά σας. Τι κάνετε; Είστε καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά είμαι, σας ευχαριστώ!
      [Είναι συγκινητικό να ενδιαφέρεται κάποιος για κάποιον έστω και ανώνυμα. :) ]
      Ελπίζω να είσαστε και εσείς καλά.

      Διαγραφή
  6. Μια χαρά. Ανησύχησα γιατί είχατε καιρό να γράψετε. Ελπίζω να μην αργήσετε να ξαναγράψετε. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή