ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ
Σάββατο, 28 Νοεμβρίου 2009, 17:00-20:30, Τεχνόπολις
Πειραιώς 100, Γκάζι, Αίθουσα «Κωστής Παλαμάς», κτίριο Δ 10
Πρόγραμμα
(17:00-17:10) Προσέλευση
(17:10-17:20) Έναρξη - Χαιρετισμοί
Α΄ Μέρος
(17:20-17:30) ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Χρίστος Μηλιώνης (Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών): «Μαθηματικά και Τέχνη: Το εκπαιδευτικό ενδιαφέρον μιας σχέσης με ποικίλες διδακτικές προεκτάσεις».
(17:30-18:20) ΘΑΛΗΣ + ΦΙΛΟΙ
5 χρόνια δραστηριοτήτων της ομάδας με θέμα «Μαθηματικά και Λογοτεχνία»
Απόστολος Δοξιάδης (Συγγραφέας, Μαθηματικός): «Θαλής και Φίλοι: Κατασκευάζοντας γέφυρες από και προς τα μαθηματικά».
Ηλίας Ανδριανός (Μαθηματικός): «Το πολιτιστικό πρόγραμμα «Μαθηματικά και Λογοτεχνία» του 2ου Πειραματικού Λυκείου Αθηνών».
(18:20-18:50) ΜΟΥΣΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΔΩΝ
4 χρόνια εκπαιδευτικών προγραμμάτων με θέμα «Μαθηματικά και εικαστικές τέχνες»
Απόστολος Παπανικολάου (Μαθηματικός): «Η διασύνδεση εικαστικών Τεχνών και Μαθηματικών στα εκπαιδευτικά προγράμματα του Μουσείου Ηρακλειδών».
(18:50-19:20) ΕΣΤΙΕΣ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Εκπαιδευτικά προγράμματα των Εστιών Γνώσης και Επιστημών
Άρης Μαυρομμάτης (Μαθηματικός): «Η επιστημονική αφίσα ως εικαστικό έργο τέχνης αλλά και εργαλείο προσέγγισης των μαθηματικών εννοιών».
(19:20-19:40) Διάλειμμα
Β΄ Μέρος
(19:40-20:20) ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
Μανώλης Κορρές (Καθηγητής Ε.Μ.Π.): «Μαθηματικά και αρχαία ελληνική αρχιτεκτονική».
Λήξη
Είσοδος ελεύθερη
Κρίμα να μην είμαι στην Αθήνα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδικά το β' μέρος νομίζω ότι θα με ενδιέφερε πολύ.
Ξέρει κάποιος αν θα ανέβουν τα videos της εκδήλωσης στο επίσημο site Θαλής+Φίλοι ?
γεια σου Θανάση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πρώτο μέρος αφορούσε σε θέματα της Διδακτικής των Μαθηματικών, αν εξαιρέσουμε τον Απόστολο Δοξιάδη, που κινείται σε ευρύτατους χώρους...:)
Το β' μέρος ήταν πάρα πολύ ωραίο.
Ανεξάντλητος ο Μανώλης Κορρές. Ανατρεπτικός!
Κρίνοντας κανείς από τον τίτλο της ομιλίας θα περίμενε να ακούσει τα εγκόμια για τα "φ" του Παρθενώνα και τέτοια διάφορα. Τουναντίον...
Χειμαρώδης και δηκτικός είπε πως οι διάφοροι μελετητές παραποιούν στοιχεία επισταμένως για να καταλήξουν στα περί αναλογιών συμπεράσματα που θέλουν. Μίλησε πάνω από μια ώρα...Σίγουρα θα προκάλεσε πολλές επικρίσεις. ΄Έβλεπα διάφορους να δυσφορούν στην κατάμεστη αίθουσα.
Αλλά αν έμενα να παρακολουθήσω κι άλλο κινδύνευα να χάσω το αεροπλάνο... Κι έτσι νομίζω πως έχασα το καλύτερο...
Μόλις γύρισα.
καλό ξημέρωμα.
[Τα video δε θα ανέβουν στο επίσημο site Θ+Φ]