Για τον Πέτρο, που ασχολήθηκε με την άσκηση της ανάρτησης που 'χει τίτλο
"το αγόρι με τα πράσινα μάτια", με τις θερμές μου ευχές για επιτυχία στις Πανελλαδικές!
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ-ΑΝΑΦΟΡΕΣ-ΚΡΙΤΙΚΕΣ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ βιβλίων που η θεματική τους άπτεται με τον έναν ή τον άλλον τρόπο στον ευρύτερο χώρο των Μαθηματικών, της Λογοτεχνίας, της Φιλοσοφίας και όχι μόνο... Προβληματισμοί μέσα κι έξω από τη σχολική τάξη Θέσεις/αντιθέσεις/ αντιπαραθέσεις με στόχο τις συνθέσεις :)
Καλή επιτυχία από όλους τους φίλους της σελίδας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ για τις ευχές σας και για το κόπο σας!Τα διαγράμματα Venn πάντα βοηθάνε...:)
ΑπάντησηΔιαγραφή@themotorcyclediaries
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανένας κόπος! Με χαρά το έκανα.. :)
Κι εγώ με το διάγραμμα την είχα καταλάβει..
Δεν είναι δα κι από τις αυτονόητες!
Καλό βράδυ
Μη φοβάστε τα διαγράμματα! Είναι ο καλύτερος τρόπος για να λυθούν πολύ δύσκολες ασκήσεις. Παρέχουν σημαντική βοήθεια και σε όσες δίνουμε περισσότερα από τρία ενδεχόμενα :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ τρόπος λύσης με διαγράμματα και ο τρόπος λύσης με τους τύπους συνόλων είναι ισοδύναμοι. Επειδή λοιπόν πάντα ο ένας από τους δύο είναι ευκολότερος για κάποια άσκηση, μπορούμενα χρησιμοποιούμε όποιον μας βολεύει καλύτερα.
Εμείς αποφασίζουμε!
@Χριστίνα Ζ
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα συμπλήρωνα όμως -ή μάλλον θα διευκρίνιζα- πως στις πανελλαδικές δεν ρισκάρουμε να αφήσουμε την άσκηση με διαγράμματα, γράφουμε κανονικά τους τύπους του Λογισμού Πιθανοτήτων, χρησιμοποιούμε τα σύνολα και ακολουθούμε τον φορμαλιστικό τρόπο του βιβλίου μας.. :)
Το διάγραμμα που έκανα παραπάνω για τον Πέτρο, και μάλιστα χωρίς να γράψω όλα τα στοιχεία επάνω, ήταν συμπλήρωση/επεξήγηση στην υπόδειξη που παρέθεσα στην ανάρτηση που υπάρχει η άσκηση.
Καλό βράδυ σε όλους
Καλό διάβασμα σε όσους έχουμε εξετάσεις.. :)
Υ.Γ. Χριστίνα, εσύ τέλειωσες; Εγώ 6/6!!
Μας βλέπω για τις 15 - χάσαμε κάποια και αναπληρώνουμε! Και μετά η διπλωματική! Καλή δύναμη!
ΑπάντησηΔιαγραφή